وفكرك ح أصدق منك كلام
تقوله عشان يحى الغرام
كلامك دا غية وكلك أسية
ويصعب عليا أقولك سلام
تقوله عشان يحى الغرام
كلامك دا غية وكلك أسية
ويصعب عليا أقولك سلام
تعالى وقولى إللى شاغلك هناك
إن كان دا انسى ولا ملاك
ح أفكر وأقولك دا قلبك ساباك
وجابك بحور وشطك هلاك
ياغاوى الحكاوى وناوى الغناوى
تشوف الصبايا تحب المداوى
تمدد بايدك تقيد الساعات
حنينك يزيدك يدوب بنات
وتبقى مالكهم ولو بالسكات
ح أقولك حكاية
ح تبقى معايا
سليم النوايا
ح أحطك فى عينى
وح أنسى إللى فات
#بتول العتربى
إن كان دا انسى ولا ملاك
ح أفكر وأقولك دا قلبك ساباك
وجابك بحور وشطك هلاك
ياغاوى الحكاوى وناوى الغناوى
تشوف الصبايا تحب المداوى
تمدد بايدك تقيد الساعات
حنينك يزيدك يدوب بنات
وتبقى مالكهم ولو بالسكات
ح أقولك حكاية
ح تبقى معايا
سليم النوايا
ح أحطك فى عينى
وح أنسى إللى فات
#بتول العتربى

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق