محمد أبوالمعاطى
بسم الله الرحمن الرحيم
بالود أنا سألتك
كيف حالك و حالتك
من غير ما اعرفك انت مين
كفايه انك واحد من المسلمين
كفايه أحلى سنين
كفايه الحنين
لماضي مش بعيد
من عمر نوج أو يزيد
و أنا لا أختك و لا بنت خالتك
بالود أنا سألتك
و ياما اخوات ع الطريق
أحسن من أخت شقيق
هى بس القلوب
لا دم و لا بنت أمك و ابوك
هى بس القلوب
كانوا شالوا الهم و كانوا حبوك
هى بس القلوب
كانوا فضلوا جنبك ما سابوك
و ياما قلوب عمرانة بالخير
بس انت دور هى فين
و ياما قلوب عمرانة بالخير
بس انت نور ع الصفين
و ياما اخوات ع الطريق
أحسن من أخت شقيق
هو بس الإيمان
لو يرجع زى زمان
و مين بيخاف من النار
لا أخ و لا أخت و لا جار
هى بس القلوب
لو ترجع و تتوب
محمد أبو المعاطي
بالود أنا سألتك
كيف حالك و حالتك
من غير ما اعرفك انت مين
كفايه انك واحد من المسلمين
كفايه أحلى سنين
كفايه الحنين
لماضي مش بعيد
من عمر نوج أو يزيد
و أنا لا أختك و لا بنت خالتك
بالود أنا سألتك
و ياما اخوات ع الطريق
أحسن من أخت شقيق
هى بس القلوب
لا دم و لا بنت أمك و ابوك
هى بس القلوب
كانوا شالوا الهم و كانوا حبوك
هى بس القلوب
كانوا فضلوا جنبك ما سابوك
و ياما قلوب عمرانة بالخير
بس انت دور هى فين
و ياما قلوب عمرانة بالخير
بس انت نور ع الصفين
و ياما اخوات ع الطريق
أحسن من أخت شقيق
هو بس الإيمان
لو يرجع زى زمان
و مين بيخاف من النار
لا أخ و لا أخت و لا جار
هى بس القلوب
لو ترجع و تتوب
محمد أبو المعاطي

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق