🤔بتسكت ليه؟
بتسكت ليه
وليه قررت تهجرني
😢
بترجاك تكلمني
تفهمني
تقول إن كنت أنا ظلماك؟
ولا أنت اللي ظالمني
🤔🤔
تعالى قولي إتكلم؟
وماتسيبشي الزمان
يطعن سكاكين الفراق
تقتل
قلوبنا وروحناوتعلم
بتسكت ليه
وليه قررت تهجرني
😢
بترجاك تكلمني
تفهمني
تقول إن كنت أنا ظلماك؟
ولا أنت اللي ظالمني
🤔🤔
تعالى قولي إتكلم؟
وماتسيبشي الزمان
يطعن سكاكين الفراق
تقتل
قلوبنا وروحناوتعلم
بتسكت ليه
😢😢
تعالى إحكي لعيوني
وقول للعين على شكواك
دموع عيني يانور عيني
ماليها سواك
بِفَرح بحُزن تستناك
ولما كنا نتخاصم
تخاصمني
وتبقى معاك😢
تعالى احكيلها
واشكيلها
تقول إن كنت اناظلماك
بتسكت ليه ؟😢
متحكيلي
وتحكي لقلبي وحبيبك
ولو شاف إن انا ظالمة
أوام هيفوتني ويجيلك
بتسكت ليه
😢😢
ومن تاني تعالي اشكي
تعالى واشكي لعيوني
عيوني إللي لما كنت تغيب
تبات تبكي
وياما عليك
في ليل البعد سألوني
ماهو انت عندي نور العين
ولما تغيب ياروح القلب
نور عيني يسيبوني
بتسكت ليه
😢😢
تعالي قول
أنا سامعة
بلاش تنكر غرامي ليك
ولو كان الفراق يرضيك
هكون راضية ومقتنعة
بتسكت ليه
😢😢
بقلمي
أ. مشيرة النقيب
المحامية
😢😢
تعالى إحكي لعيوني
وقول للعين على شكواك
دموع عيني يانور عيني
ماليها سواك
بِفَرح بحُزن تستناك
ولما كنا نتخاصم
تخاصمني
وتبقى معاك😢
تعالى احكيلها
واشكيلها
تقول إن كنت اناظلماك
بتسكت ليه ؟😢
متحكيلي
وتحكي لقلبي وحبيبك
ولو شاف إن انا ظالمة
أوام هيفوتني ويجيلك
بتسكت ليه
😢😢
ومن تاني تعالي اشكي
تعالى واشكي لعيوني
عيوني إللي لما كنت تغيب
تبات تبكي
وياما عليك
في ليل البعد سألوني
ماهو انت عندي نور العين
ولما تغيب ياروح القلب
نور عيني يسيبوني
بتسكت ليه
😢😢
تعالي قول
أنا سامعة
بلاش تنكر غرامي ليك
ولو كان الفراق يرضيك
هكون راضية ومقتنعة
بتسكت ليه
😢😢
بقلمي
أ. مشيرة النقيب
المحامية
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق