الجمعة، 3 يناير 2020

وباندهلك .. مابترديش ..! شعر .. سمير محمود

وجعني طول النوى
وحايلته مارحمنيش
ناديت عليكِ و انا
عارفك ماهترديش
................
وحشني كتير قوي صوتك
وطعم اللين في جبروتك
ومش ناكر أنا موتك
ولا عارف بدونك أعيش
.................
ياواخدالي البعاد غية
ألم بعدك مالوش دية
أشيل كل الجراح ديا
وعن ابنك ماتتخليش
................
يا واخدة معاكي أفراحي
مازال فياالحنين صاحي
حاولتي كتير في إصلاحي
ومفهمتش ف لحظة طيش
.....................
وطول الليل وانا سارح
بعشم بكره في امبارح
صحيح كل الحنين جارح
قليل منه ماينفعنيش
...................
أنا إتربيت على نبضك
ودوقت الشهد من كدك
تهون كل الحياة بعدك
براح الدنيا ما يساعنيش
#سميرمحمود

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

غدرالبشر انواع .. الشاعر .. مجدي الكيلاني

Magdy Elkelany غدرالبشر انواع كله بقابياع والطيب في الزمان ده حقه راح وضاع العدل والانصاف بقاصنف من الاصناف عملولو اذن خروج وعلي الغدر بقاان...