الأربعاء، 29 يناير 2020

دي_النهايه ...! بقلم/ الشاعر محمد عامر

#دي_النهايه
=======
إنتي السبب . في الدموع
بسببك إنتي مفيش رجوع
إنسي إللي بنا و الموضوع

قلبي إنجرح . قلبي موجوع
أسف بلاش ياريت تسألني
إبعدي عني ....... وإنسيني
طريقك خلاص .. مش طريقي
و لا إنتي قسمتي ولا نصيبي
يلي سهم غدرك والله صابني
كده خلاص ... هي دى النهايه
بلاش تحاولي ..... تاني معايه
قلبي علي إيدك عرف طعم المرار
قلبي وفكرى .. معاكي والله إحتار
قلبي خلاص ............. أخد القرار
وبلاش تتعبي ...... نفسك بالإنتظار
*********
#دي_النهايه
بقلم/ الشاعر محمد عامر

29/1/2020
التعليقات
اكتب تعليقًا...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....