السبت، 18 يناير 2020

،، مر الغياب،، محمود المهدى

،، مر الغياب،،
ياقمر ليه غيبت عني
ليه سايبني في العذاب،
وانا كل يوم باوفي بوعدي
وبفضل أستناك ساعات
زي ماقال الكتاب 👌،
💕💕💕💕💕💕
أطلع بقي محتاج أقولك
وأشتكي لك من حبايبي
ماتداراش تحت السحاب،
💕💕💕💕💕💕
النجوم حاست بجرحي
واقفه طول الليل تنادي
وانت مش سامع نداها
ليه يا قمري بقيت كذاب،
💕💕💕💕💕💕
الحبايب بعدو عني
وانت ليه بنورك تخدعني
كانت حياتي جميله بيك
دلوقتي أنا جالي إكتئاب،
😞😞😞😞😞😞😞

مابقتش عارف نورك حقيقي
ولا ياقمري دا كان سراب،،
🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕
محمود المهدي
مصر 🇪🇬

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....