السبت، 12 يناير 2019

انا اهه جنبك ياغالى ------------------- بقلم .. راوية حسن

انا اهه جنبك ياغالى
-------------------
انا اهه جنبك يا غالى......
بس جاوب عن سؤالى......
هو انا لسه فى قلبك.....
زى ماانت فى بالى.....
---------------------
نفسى اسمع كلمه منك.....
كلمة ان انا بحبك......
وانا كمان حقولها ليك....
لجل يطمن لى قلبك.......
----------------------
نفسى مره انده عليك.......
اشوفك اجى رايحه ليك....
انت كمان لماتشوفنى......
.تاخد ايدى بين ايديك.......
-----------------------
كل مابفكر فيك....
واشوف صورتى جوه عنيك....
ببقى طايره من الفرحه.....
وليلى نهارى مشغوله بيك....
-------------------------
انا خلاص طمنت قلبى......
وهو عليك مش راح يخبى...
ودايماعلى طول حيقولك.....
كل اشواقى وحبى......
******************
مع تحياتى/راوية حسن

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....