الخميس، 17 يناير 2019

انا فعلا بحبكم........! بقلم .. نسيم الشرق ..

إيه رأيكم.......
انا فعلا بحبكم........
لكن كأني مش منكم
كل مقرب لكم..........
بيجني جراح منعندكم

طب ايه ذنبي...........
حبيتكم وحياه ربي
لكن خلاص قلبي تعب
والحب عندي مش لعب
الحب إحساس........
بيجمع بين الناس.........
انا معرفش غير كده......
وكتشفت مافيش فايده
الحب عطاء من غير مقايده
واهتمام ده ب ده......
او شيل ده عن ده......
يرتاح ده من ده........
***نسيم الشرق***

التعليقات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....