الثلاثاء، 30 يوليو 2019

من سكات ... شعر .. سمير محمود

من سكات
لو كنت ناوي ع الرحيل
والفراق أصبح بديل
متسيبيش شوق متسيبش ميل
متسيبيش شىء
م الذكريات
...............
لو هي دي اخر الحكاية
يلا بينا خلاص كفاية
قلبي أصلاً م البداية
داق معاك
كل الأهات
..........
امشي خلاص بس افتكر
انك خسرت وانا منتصر
وإن كنت ناوي تعتذر
معادش ينفع
قلبي مات
...............
وانا مش هضيع بعدك وأموت
ولاهكتب اسمك ع البيوت
فخد معاك جرحك وفوت
وخد معاك
أسوأ حاجات
#سميرمحمود
التعليقات
اكتب تعليقًا...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....