الثلاثاء، 13 فبراير 2018

🌻🌻 أسف ليكي 🌻🌻 بقلم• محمد عامر ••••••••••••••••

🌻🌻 أسف ليكي 🌻🌻
بقلم• محمد عامر
••••••••••••••••••••
11/2/2018

فيه ناس لسه فكرك
بقلبها وروحها وياك
و عيشه علي ذكراك
يلي الدنيا و خداك
و من حبيبك بعداك
القلب داب في هواك
🌻🌻🌻🌻🌻🌻
أسف ليكي علي إللي فات
أسف ليكي حتي الممات
تعالي ننسا إللي.......... فات
يا أحلي وأجمل..... ذكريات
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
علي محطة..............القطار
كان أول يوم............إنتظار
وكنت بعد الأيام ليل ونهار
قلبي مشغول وفي إنتظار
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
أصيله وبنت .........أصول
حبك في قلبي.... موصول
بعترف ليكي .........هقول
يأصيله وبنت .....الأصول
حبك جويا مش.... معقول
أيو بعترف لكي ....وبقول
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
صحيتي جوايا حجات كتير
أولها القلب والروح والضمير
بحبك بدون أي ........تفكير
الأمر مش سهل دا..... خطير
💞💞💞💞💞💞💞💞
بحبك ياضي....... العين
بحبك أوي من.... سنين
ياملكه القلب ....والعين
كلي لكي شوق و حنين
يا أجمل ما رأت العين
ياورد مفتح ف البساتين
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
يا أول حب في حياتي
يا أحلي وأجمل ذكرياتي
نفسي ترجع تاني حياتي
و تسمعي نبض .....قلبي
مش قادر بجد....... أخبي
نفسي مره تكوني جنبي
وبعدها عمري........ يعدي
السعاده كلها بين إديكي
نفسي نظره من عنيكي
بجد بموت أنا ......فيكي
بدعيلك من كل...... قلبي
يحرصك و يصونك ربي
ياأغلي و أعز ما..... عندي
أفديكي أنا بروحي ودمي
بجد أسف ليكي•••••
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....