الجمعة، 16 فبراير 2018

خسرتني .. بقلم خالدالكردي

خسرتني
اوقات باحس انك بشر
واوقات باحس انك ملاك
لوقربي ذنب لا يغتفر
فالبعد عنك فيه هلاك
بابعت عتابي للقمر
واسوق عليك شمس النهار
هو انت ايه قلبك حجر
والبعد عنك فيه مرار
دايما بتظلمني ف هواك
وحاططني دايما ف اختبار
ومنايا اكون دايما معاك
وتاعبني طول الانتظار
اخرتها ايه انا بأسألك
ماانتش شايفني ف دنيتك
رغم ان قلبي بيعشقك
بس انت مختار سكتك
ماهو مستحيل اطلب رضاك
واستني تيجي تودني
القاك بتجرحني بجفاك
القاك بقسوة تصدني
فاخسرتني
بقلم
خالدالكردي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....