الأربعاء، 21 فبراير 2018

خراااااابيش ... مجدي فرحات

وبتسألني في التليفون
انا ليه هجرت عشك
اصل متعودتش اغشك
طب عايزاني اقولك ايه
وقلبك ليه أقسى عليه
واشوف بعنيك دمعك
يبقى انا عملت ايه
علشان لسه بحبك
وكمان صاين ودك
سر الهجر انا هاداريه
ولا دمعه تبقى ع خدك
لاء قلبي ميهونش عليه
يشوف حزنك وجرحك
هجرك أد ما فيه وبيه
مش مهم هاتحمل ذنبك
والسر مش هأقولك عليه
بس الضحكه متفارق وشك

خراااااابيش
مجدي فرحات

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....