عايش فى الحب ..
على كونى بااحس
بشعور بياخدنى باإحساسى
وأنا مش ناسى
إنى بحبك .. وبااموت فى الحب
إكمنك عايشه فى اانفاسى
وشربتى بكاسك من كاسى
ولحين ماتحقق من كونى
ولحين ماتعرف على لونى
ولحين ماتلاقى مع نفسى
يومى وأمسى ..
راح اعيش فى الحب .
...........
شعر .. حسن السحماوي ..
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق