الثلاثاء، 5 ديسمبر 2017

تشتريني. اشتريك ..! بقلم .. ،،،،،،،مني السيد،،،،،،

تشتريني. اشتريك
وابقي ملكك بين ايديك
ولو تبعني عمري ماابكي
ولا اندم يوم عاليك
قلبي مع عقلي حاسب خطوتي

معاك وليك مش بعاديك
دانا افديك وحياه عنيك
بس انت تفتكرني
هاتلاقيني حاوليك
كل خطوه تخطيهالي
تلاقي الف قربني ليك
ولو بعدت عني خطوه
مش هاشوف تاني عينيك
وافتكر انت الي راسم
لوحتنا بين ايديك
لو رسمت خط حبك
هاتلاقيني هناك قبلك
ولو رسمت خط غدرك
هاتلاقيني بسرعه سبتك
بس اقولك
اه بحبك
اوعي تأسي تاني وتنسي
مش هاتحمل
ظلم وقسوي
،،،،،،،مني السيد،،،،،،
تعليق

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....