الثلاثاء، 24 سبتمبر 2019

(أنكر ليه؟ ) ※※※ ★ فاطمه علام★

(أنكر ليه؟ )
※※※※※※※※
أكدب لما ماقلش بحبك
ولايقدر ينكرها لسانى
تكدب ليه وأنا حاسه بحبك
زى ما حبك جوه كيانى
دنا ياحبيبي بيتهيألى
إن عيونى بقت فضحاانى
ومدام حبك بان ف عنيه
ازاى أقدر أنكر تانى
أنا ياحبيبي بفكر فيك
ويفضل قلبى يطير حواليك
بوفي بوعدك وأحفظ عهدك
وأنت فى قربك ولا فى بعدك
يالى ملكش ف قلبى شريك
وبتجرى فى دمى وشريانى
أكدب لما ماقلش بحبك
ولا يقدر ينكرها لسانى
★ فاطمه علام★
※※※※※※※※※※※
التعليقات
اكتب تعليقًا...

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....