الخميس، 2 مايو 2019

أأه من الحب .. بقلم .. إيمان سعيد

أأه وألف أأه من الحب
جاب لي وجع القلب
شوية فرح في الأول لكن في الاخر تعبت
كل ضحكة قصادها دمعة
كل فرحة ثمنها فترة

كل ضمة بعدها كسرة
ياريتني ما عرفت الحب
ولا شوفت عيون سرقت القلب
من جمال حنانه قلبي طب
بس قسوة قلبه والطبع غلب
هو حاول كتير يفرح قلبي
بس بيرجع و يقسى علي روحي
كل ما يقرب مني
تبعده الدنيا عني
كل ما أقرب منه
تيجي هي وتاخده
ياريت ما عرفت أحب
ولا في يوم قابلت الحب
كنت ناسية ان عندي قلب
جه وصحاني و فقت علي وهم
من السعادة للحزن والغم
ححاول انسي ان عندي قلب
يمكن ارجع زي زمان معرفش احب
💔إيمان سعيد
💔

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....