حبيبي ...
*******
راح فين اسمى
مابين حروفك
راح فين قلبى
مابين كفوفك
راح فين حبك
وأنت حبيبى ..
كنت تملى بتسأل عنى
صبح وليل بتقرب منى
ليه دلوقتى بتهرب منى ..!!
ليه يا حبيبى ..!
هو الحب يا ناس ملاغية
ساعة الجد يكون ف قضية
راح فين حبك .. والمدادية
ليه بقى حبك .. كله ٱسية
دانت حبيبى ..
لساك ساكن جوه فى قلبى
فاكر وانت قريب منى
كنت حبيبى .. بتسأل عنى
إياك تبعد ولا تهجر
ولا كلمة تغيرك
ده انت قلبى
ونور عينية
قول لى ايه جه حيرك
ياللا بقى ننسى الهموم
وافرح وغنى ولو ليوم
ده الدنيا من غيرك غيوم
والحزن ملى قلبى هموم
اضحك بقى وانسى الشقه
وانسى مشاكل كل يوم
ده انت حبيبى ،
وحب عمرى ماغاب عليه
واللقى وياك نصيبى
واللى باقى منى ليه
قلبى حسك .. وانت همسك
عمره ماغاب عن عينيه
ده انت حبيبي 💖
بقلم : إيمان ذهني
*******
راح فين اسمى
مابين حروفك
راح فين قلبى
مابين كفوفك
راح فين حبك
وأنت حبيبى ..
كنت تملى بتسأل عنى
صبح وليل بتقرب منى
ليه دلوقتى بتهرب منى ..!!
ليه يا حبيبى ..!
هو الحب يا ناس ملاغية
ساعة الجد يكون ف قضية
راح فين حبك .. والمدادية
ليه بقى حبك .. كله ٱسية
دانت حبيبى ..
لساك ساكن جوه فى قلبى
فاكر وانت قريب منى
كنت حبيبى .. بتسأل عنى
إياك تبعد ولا تهجر
ولا كلمة تغيرك
ده انت قلبى
ونور عينية
قول لى ايه جه حيرك
ياللا بقى ننسى الهموم
وافرح وغنى ولو ليوم
ده الدنيا من غيرك غيوم
والحزن ملى قلبى هموم
اضحك بقى وانسى الشقه
وانسى مشاكل كل يوم
ده انت حبيبى ،
وحب عمرى ماغاب عليه
واللقى وياك نصيبى
واللى باقى منى ليه
قلبى حسك .. وانت همسك
عمره ماغاب عن عينيه
ده انت حبيبي 💖
بقلم : إيمان ذهني


كل الشكر والتقدير للأستاذ حسن السحماوى على اهتمامه الكبير بنشر قصيدتى...
ردحذفلك كل التحيه..🙋🌹🌹