((*عايزنى أجاوب*))
** ** **
عايزنى أجاوب بصدق
واقوله ع اللي جوايا
هو معقول ياخلق
أقوله إفضل هنا معايا
بستناك فى كل وقت
ومعاك فرحي وهنايا
ولولا ظروفي دلوقت
ماابعدك عن دنيايا
أصله بجد دا عشق
وعايش ساكن جوايا
.....................................فاطمه عبد الشافي
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق