ارجعلى انت حبيبى
....من هواك اغزلى توبى
.....وعن هواك قالولى توبى.
.....حبك ده كل ذنوبى
.....هو يعنى الحب ذنب
....عمرى ماكنت ح احب
.....لو اصروا انه ذنب
.....ارجع وخدنى لحنانك
.....يااللى سهم الحب صابك
.....ارجع قول انك رايدنى
....وانك مش قادر على بعدى
...والحياة راح تبق وردى
.....ارجع وفتح ورودى
....ولحياتك قولى عودى
....وكمان حتوفى بعهودى
....بس انت قولى عودى
......قول انك كمان حاببنى
...وان عمرك ماراح تسيبنى
....ولحياتنا كمان حتبنى
....ايدى فى ايدك وتساندنى
.....ارجع لى حبيبى تانى
.....تعالى ونور مكانى
....اوعى تكون للحب جانى.
...ده انت الحب الاولانى
....عمرى ماكان فى حياتى تانى
......اى حد جه من بعدك
....لاء مش حب ده شعور تانى
.....قول اخوه قول صداقه
.....عمره ماكان احساس تانى
......ارجع وماتبقاش انانى
.....قلبى داب فى البعد عنك
.....نفسى اعيش العمر جنبك.
....نفسى اسمع كلمة بحبك
......نفسى اكون شمسك وضلك
.....ارجع واعمل مابدالك
.....مش حقول ليه ومالك
......ارجع تانى عشان واحشنى
....ولا شئ فى الكون يحوشنى
.....حبى ليك كبير واكتر
....من اى شئ يخطر ببالك
....من هواك اغزلى توبى
.....وعن هواك قالولى توبى.
.....حبك ده كل ذنوبى
.....هو يعنى الحب ذنب
....عمرى ماكنت ح احب
.....لو اصروا انه ذنب
.....ارجع وخدنى لحنانك
.....يااللى سهم الحب صابك
.....ارجع قول انك رايدنى
....وانك مش قادر على بعدى
...والحياة راح تبق وردى
.....ارجع وفتح ورودى
....ولحياتك قولى عودى
....وكمان حتوفى بعهودى
....بس انت قولى عودى
......قول انك كمان حاببنى
...وان عمرك ماراح تسيبنى
....ولحياتنا كمان حتبنى
....ايدى فى ايدك وتساندنى
.....ارجع لى حبيبى تانى
.....تعالى ونور مكانى
....اوعى تكون للحب جانى.
...ده انت الحب الاولانى
....عمرى ماكان فى حياتى تانى
......اى حد جه من بعدك
....لاء مش حب ده شعور تانى
.....قول اخوه قول صداقه
.....عمره ماكان احساس تانى
......ارجع وماتبقاش انانى
.....قلبى داب فى البعد عنك
.....نفسى اعيش العمر جنبك.
....نفسى اسمع كلمة بحبك
......نفسى اكون شمسك وضلك
.....ارجع واعمل مابدالك
.....مش حقول ليه ومالك
......ارجع تانى عشان واحشنى
....ولا شئ فى الكون يحوشنى
.....حبى ليك كبير واكتر
....من اى شئ يخطر ببالك
------راوية حسن-------
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق