الأحد، 26 سبتمبر 2021

وحشاني قوي....هاني نبيل

 

وحشاني قوي....
وحشاني قوي وحشاني..
من فينا كان الجاني..
و الاقيكي فين..
و لا يمكن ترجع بينا السنين..
و لو حبة ثواني..
ايه اللي جرالك بعدي..
كام عام بيروح و يعدي..
و انت المحبوب .. ف دروب..
تاه عمرنا المكتوب ..
في الحلم جه ف منامي..
ف الرحلة كنا اتنين..
و اتفرقو الطريقين..
واحد راح ورا الامواج..
وصل للشط التاني..
والتاني عاد مجروح..
عاش بالامل وحداني..
وحشاني قوي..
وحشاااااااااني..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....