Rawya Hassan
وساب دمعه على خدى
وفكرى يجيبنى ويودى
واقول ياقلبى ليه هدى
ياترا فاكر ولا ناسى
وفكرى يجيبنى ويودى
واقول ياقلبى ليه هدى
ياترا فاكر ولا ناسى
سهرت الليل انا سارحه
فى كلمه قالها من امبارحه
لاكنت فاهمه ولا سامعه
غير قلبى انا واحساسى
بعت كتير انا مراسيل
وسهر قلبى وطال الليل
وانا ع البعد قلبى عليل
وشربت المر من كاسى
ليه تقول كلام وتتعبنى
وتروح لاسلام وتسبنى
وانا صدقتك وده ذنبى
تسيبنى لوحدى انا اقاسى
ياريت ماتتكلم تانى
وتسيبنى انا لاحزانى
وروح وحياتك وانسانى
انا حنساك........ ياقاسى
~~~~~~~~~~~~~
راوية حسن
فى كلمه قالها من امبارحه
لاكنت فاهمه ولا سامعه
غير قلبى انا واحساسى
بعت كتير انا مراسيل
وسهر قلبى وطال الليل
وانا ع البعد قلبى عليل
وشربت المر من كاسى
ليه تقول كلام وتتعبنى
وتروح لاسلام وتسبنى
وانا صدقتك وده ذنبى
تسيبنى لوحدى انا اقاسى
ياريت ماتتكلم تانى
وتسيبنى انا لاحزانى
وروح وحياتك وانسانى
انا حنساك........ ياقاسى
~~~~~~~~~~~~~
راوية حسن

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق