الأحد، 10 سبتمبر 2017

أه ياقلبي... .........بقلم .. أبو شيماء

أه ياقلبي...
...........
قلبي محتاج حبيب جراح
يداوي الألم و........الجراح
و ينسني ال عدي ...وراح

و معاه أشوف بقا الأفراح
.....
ضاع من عمري كتير
في العذاب و التفكير
مع قلب ملوش ضمير
كنت في إيده.... أسير
.....
مش هسامح أبدا نفسي
و لا عمري يوم هنسيي
ال جرحني . و عذبني
ومسيره في يوم يقبلني
.....
شربته كاس الحب كله
سقاني كاس العذاب ومره
و كل يوم أجي أنا و أقوله
العمر ضاع وزبل ورده وفله
.....
قلبي محتاج🌹 لقلب
يعرف يوم 🌹 يحب
ويفهم معني 🌹الحب
وأعطيه العمر و القلب
🌹🌹🌹
أبو شيماء

تعليق

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....