الجمعة، 4 أغسطس 2023

اوعى غرامك ..بقلم .. عابد الفقي

 


حطيني جوه العين والنني ..
واوعي غرامك دايجنني ..
واوعي لتيجي ف يوم وتحني ..
للماضي دا سيرته بتألمني ..
خليكي بعيده وجديده ..
وطبيعي بلاش التنهيده ..
حافظي دايما عل ف ايدك ..
وسيبك م اللي ف ايد غيرك ..
خليكي انتي ف موالك ..
لتتعكري ويجرالك اللي يجرالك ..
نصيحه مني وبقولهالك ..
اللي ف ايدك حطيه ف عينك ..
داري عليه يتعدل حالك ..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....