الأحد، 17 يوليو 2022

مش هلومك ..عبدالحميد المرسى

 قد تكون صورة ‏‏شخص واحد‏ و‏نشاطات في أماكن مفتوحة‏‏

مش هلومك ..
مش هعاتبك ..
ع اللى راح من عمرى ..
واللى قاسيته فى زمانك
أيوه مش هعاتبك ..
وﻻ حتى احاسبك ..
دا العتاب والحساب ياحبيبى ..
مش عشانك
انت خطيت من زمن ..
كل حدود الموده
انت بتدفعنى تمن ..
القساوه والمعانده
انت .. أيوه انت
اللى خليت المر ..
حل مكان حنانك
واللى رسمت الفرح شوك ..
وقتلت زهور بستانك
مش هلومك ..
مش هعاتبك ..
دا العتاب والحساب ياحبيبى ..
مش عشانك
مش عشانك
..
عبدالحميد المرسى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....