الخميس، 4 فبراير 2021

عايش وحيد .... بقلم .. فاطمه. جمعه

 

عايش وحيد .... 
ذنبي اني يتيم
من طفولتي وانا بعاني
ما حد حاسس بي
عايش غريب
الليالي تمر
السنين تمر
عايش لا حلم في خيالي
عايش من غير اماني
عايش قلبي خالي
احلم ليه والحلم ماقدرش عليه
حلمي كله رغيف العيش
كل حلمي اني اعيش
لو الفرح جالي يخاف ويهرب مني
الحزن كمان زعل مني
جافا الدمع من العيون
الحنان طبعي وفين الحنان
عمري ماحسيت باالامان
ليه احسه مش من حقي
حقي أحزن ابكي واشيل همي
هوه ده اللي مضمون
ذنبي اني يتيم💜🐦

فاطمه. جمعه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....