الاثنين، 9 أكتوبر 2017

مش هتأسف...... بقلم . أبو شيماء

مش هتأسف......
بقلم . أبو شيماء

مش هتأسف لكي تاني
مهما تكون عيونك سحراني

عمرى مكنت أناني
زى منتي أنانيه
تغلطي بكلام ولا تتألمي
تغلطي بكلام ولا تتأسفي
الحب والضمير عندك مفيش
من غيرك هقدر أنا أعيش
ولا هحزن عليكي تاني
قلبك إنتي أناني
مهما يكون قلبي مجروح
صدقيني مفيش رجوع
إتعلمت منك الدرس
يلي قلبك يوم ماحس
ماحس بيه ولا بشعورى
مع السلامه يله روحي
هعرف أداوى قلبي وجروحي
خلاص لا تبكي و لا تنوحي
هتأسف تاني ليه
قلبك مش باكي عليه
🕊

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إليك أنت أبى غمائمِ الحرفِ الماطرِ دمعًا، بقلم ... غيداء راضي صبح

  لطالما تأبَّطَ طيفُكَ كلماتي، فأسيرُ إلى مرفأِ الذكرى يقظةً وقداسً لقياكَ رضابُ حلمي، أباهي فيكَ القصيدُ فأجدُ مدلولَ فكري في قافيتي....